Toyota Yaris Cross у версії Dynamic матиме широкий спектр додаткового обладнання та опцій, які необхідні для вдалого старту продажів. Тож у «стартовий» пакет потрапили 18-дюймові легкосплавні диски, шкіряний пакет оздоблення керма та важіля КПП, декоративні елементи оздоблення та сучасну мультимедійну систему. Компактний кросовер базується на платформі під назвою Toyota Global New Architecture (TNGA), яка лежить в основі таких автомобілів як Yaris, Corolla та RAV4. Така конструкція може запропонувати Yaris Cross гібридні силові установки, що в принципі і сталося. Кросовер оснащений 1,5-літровим силовим агрегатом та електродвигуном, які в сумі розвивають 114 к.с. В парі з двигуном агрегатується варіатор CVT. Динаміка розгону з 0 до швидкості у 100 км/год теж непогана, але перевірити заявлені 11 секунд ми зможемо лише під час тест-драйву. За попередньою інформацією середня витрата пального для Toyota Yaris Cross не перевищить 4 літрів на кожні 100 км пробігу. Крім цього виробник пропонуватиме кросовер і з суто бензиновим мотором для деяких ринків східної Європи, Китаю та Латинської Америки.
Зовнішність Toyota Yaris Cross багато в чому перетинається з іншими моделями компанії Toyota, але в екстер’єрі є і індивідуальні риси та стилістичні рішення. Водночас, кросовер не втратив у практичності та комфорті, про що свідчить довга колісна база та технологічні рішення. Інтер’єр підтримує прагнення бренду покращити якість оздоблення та матеріалів обробки салону. Також, японці успішно впроваджують нові стандарти в ергономіці та зручності керування автомобілем.
Після декількох років невдалих експериментів у дизайні та використання застарілих технологій японці потроху нарощують темпи розвитку та впровадження високих європейських стандартів автомобілебудування. Новий Toyota Yaris Cross здатен попсувати нерви конкурентам та зайняти свою нішу у сегменті компактних позашляховиків…